Empty

Just nu .. Allt är bara så drygt . Så jävla jobbigt . Hur fan ska jag göra ? Jag vet inte ens själv vad jag vill .
Skolan .. Just nu .. Det problemet . Komvux ? Fp ? Folkhögskola ? Vanlig högskola ? Jag vet inte ..
Jag vill kunna skriva , det är det jag är bra på , det är nog det enda som inte förstör min kropp . Men är det det jag verkligen vill göra ? - Jag har ingen aning . Tyvärr .
Varför ska det vara så svårt att kunna bestämma sig , vad man vill göra i livet eller inte .. Jag vill bli lackerare , men hur i helvete ska min kropp orka med det ? Ryggen är helt paj , knäna är ju helt förstörda redan , så jag har inte så mycket val . Journalist vill jag heller inte bli , inte nåt jävla pucko som ska upp mitt i natten & ut & anteckna om vad som hänt vid en olycka . Nej . - Då ska jag skriva om något jag tycker om . Tyvärr tar en bok sån lång tid att skriva , så det får bli krönikor eller något liknande istället isf .

Fan , jag vet verkligen inte . Hur ? Hjälp ..
Får se vad SYV:en säger imorgon , så får vi se hur jag gör .. Om jag flyttar .. Om jag slutar skolan .. Om jag ger upp helt ..?

Yasmine , Karin , Alexandra & Emil , tack för att ni finns <3


Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Jegor

Det problemet har många, att bestämma vad man vill bli är nog en av de största om inte det största valet i ens liv. Lycka till med beslutet.

2008-10-16 @ 14:28:44
URL: http://jegor.blogg.se/
Postat av: Karin

tack själv min fnufs <3

2008-10-16 @ 20:37:00
URL: http://karinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0