1:a oktober

Äntligen oktober , & jag väntar bara på att dessa eviga tre veckor ska gå , fan . Jag vill bara bli 18 nu , nu , NU !!!

Har gjort halva praktiken nu också , skönt det iaf . Har två praktikanter till där nu , ååh , så drygt . De stimmar hela tiden ..
Emil är söt som vanligt :) Har vart med honom varje dag sen han kom hem från Grekland , hihi :)

Men det suger att börsen håller på att gå åt helvete . Vi kommer få ett helvete . Jag sitter redan i skiten . Mina fonder har redan minskat flera tusen i värde , & det tar knäcken på mig . Fan , vad lack jag blir ! :(

6 körlektioner till inbokade nu , så nu jäävlar ska jag ta körkortet ! :) Bara frågan vad fasen man ska köpa för bil .. Blir nog en Golf 3a , eller en Audi 100 , men vet inte än . Vill ju ha en bensinsnål bil , men ändå inget ruttet gammalt skräp , som bara går sönder .. Och typ hundra tusen har jag inte , för att köpa loss pappas bil :( Drygt ...........
Men en Lupo vill jag också ha , men så jäkla dyra :(

   

Vilken ? :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

En rosa bil tycker jag!

2008-10-03 @ 02:00:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: identity

helt klart ettan, en sån vill jag ha ;P haha

2008-10-05 @ 12:16:53
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0