Photoshop suger ..

Satt & grejade med det hela jävla eftermiddagen . Jag fick aldrig kläm på det där riktigt , lite lärde jag mig iallafall , efter många misslyckanden .. Grr , vad sur jag var ett tag där .

Hela min dag har varit helt sne sen jag åkte hemifrån . Jag skulle ha stannat ute i det fina vädret !
Efter Landforsen åkte jag hem till Niklas och spelade lite kort med honom . Min stubin var kort , & varje gång jag förlorade så låg korten över hela köket :( haha , typiskt mig .. Men han retas faktiskt !
Sedan blev det ishockey . Måste faktiskt erkänna att Jönssons mål var riktigt snyggt ! Stod 3-0 till Sverige innan jag åkte , med en period kvar . Men jag tippar på att vi vinner ;)


Verkstaderna.se



Skola imorgon då ? Kanske .. Om jag vaknar imorgon & känner mig lika piss , så är det lika bra att jag stannar hemma . Har ingenting att göra där då , då kommer jag bara fräsa åt alla . Stackars männsikor som ska orka stå ut med mig . Haha ..

Alexandra den snorungen fyller 18 år på söndag , ååh , jag är så avis kan jag tala om ! Och det kommer ju bli sjukt mycket svårare att sluta röka , om jag har en granne som kan köpa cigg när jag vill . Men fan ! Jag ska verkligen klara det . Det är verkligen allt eller inget nu . Jag måste bara ge mig faan på det !

Och jag har fortfarande inte gjort mitt svenska arbete . Jag blir lika förbannad på mig själv varje kväll ... Jag MÅSTE verkligen göra det där . Och det är snart !

Nu är det lägglags snart , men jag vet själv att jag inte kommer kunna somna än på nån timme . Så den som vill underhålla mig , får gärna skriva nån kommentar :) Haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0