Och helt plötsligt blev det lördag ..

Japp , nu ligger jag i sängen , försöker få upp värmen ..
Har vart med Alexander i Landforsen ikväll .. Spelat lite & så ..

Imorgon ska jag först jobba i fyra jäkla timmar .. Sen ska jag ut till mormor , ska antagligen bli av med 240:in .. Sen iväg & kolla på en frys , jag kanske ska köpa . Får se hur den ser ut . Sen bär det av ut till Malingsbo . Ska nog ligga på höskullen & mysa när det regnar :) Myys ! Ta det lugnt nu i helgen & spara pengar . Kan behövas . Det är mycket som ska köpas nu inför flytten . Ååh , jag vill bara flytta nu , nu , NU ! Jag känner i kroppen att dagarna bara närmar sig . Cirka en vecka kvar nu !
De som vill hjälpa bära får gärna göra det ! :) Hihi ..

Nej , dags att nanna kudde nu , skriver kanske innan jag åker imorgon , annars bloggar jag på jobbet :)
Hare najs ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0