Kortspel

Nu är Sonny & Yasmine här & hälsar på :) Vi var iväg & kollade på balen , ååh , så mycket fina klänningar ! Men vissa såg ju gräsliga ut .. Fy !
Nu sitter vi & spelar kort . De blir väl här en stund ikväll , sen ska jag bara lägga mig i sängen & kolla på film . Jobbar ju imorgon . Trök . Men , vad gör man inte för pengar som sagt ? Alexandra kommer väl hit , efter att hon slutat jobba skulle jag tro . Hon får väl slå sig ner bredvid mig , hehe ..

Niklas är ute hos sin mamma & fiskar nu . Stötte på honom & Ted på stan innan de åkte . Så honom får jag inte träffa på hela helgen . Det är tråkigt ..

Nej , back to poker !

Kommentarer
Postat av: F. Åntratt

Klädpoker? :D

2008-05-31 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0