And time goes on ..

Då var denna dag över .. Fredag . Nu är det lördag & jag ska upp & jobba om ett par timmar . Är inte riktigt pigg på det , men man lär väl . Pengarna är välbehövliga :) Fick ju avi:n med mina första hyresräkning idag . Jag är stolt :) Även fast det är bittert att betala räkningar , så är det här ändå riktigt kul :)

Idag då .. Var i Landforsen ikväll . Alexander grejade med sin bil .. Och han lyckades ha av bulten på andra sidan också . Haha , klant ! :p Vi gick sedan in & lagade lite kyckling & strips , mums ! Lite tv-tittande , & nu är jag hemma . Passade på att åka hem innan det blev för kallt . Annars skulle jag ha frysit ihjäl :S Höll dessutom på att krocka med två cyklister som inte visste vilken sida de skulle cykla på ! Haha !

Nu är jag iallafall hemma . Passar på att skriva lite innan läggdags .
Kanske ska förbi lägenheten imorgon , då kanske jag knäpper lite kort & lägger ut här . Vem vet ? :p haha ..



Även ett stort grattis till Saino som fyller år idag , eller tjaa , igår den 9:e maj ! :)

God natt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0