Uttrycka känslor ?

Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg , så jag vill egentligen inte bli för personlig . Men det är min grej , det är det jag kan . Skriva ! Jag är bra på det , det vet jag ! Jag kan formulera mig lätt , jag är som en mini-Hitler på papper . Haha , kan man verkligen säga så ? Ego som jag är :)

Jag vill inte bara berätta om min vardag här i min blogg .. Vad ska jag då skriva om ? Mode ? Ha , aldrig . inte min grej , & det finns flera tusen modebloggar (registrerade) redan , & de oregistrerade vill jag inte ens tänka på ..
Anonym blogg är det inte heller . Då lär jag göra en ny , haha .


Jag ska helt enkelt bara vara mig själv . Jag kommer säkert bli personlig , & förklara inre tankar & åsiker , men gillar ni det inte , så pys .. Jag skriver konstigt , i gåtor , korta meningar o.s.v. Men that's the thing . Just figure it out ! :)

Idag iallafall . Jag tog det stora beslutet & skickade ett sms . Jag hade iallafall ingenting att förlora . Som jag förmodade var dagen ett minne blott . Inte ett ord fanns kvar , tyvärr . Det tog hårt . Jag blev så arg / ledsen så jag skakade ett tag . Men efter en stund insåg jag att jag var lycklig . Pusselbiten jag tappade , hade åter fallit på plats . Vad gör jag utan ? Vad gör jag med ? Jag är helt tom utan .
De senaste nätterna har varit sömnlösa . Jag har legat & pratat för mig själv , för att komma på en bra lösning , vilket inte har gått . Då har jag blivit arg & åter klivit upp ur sängen . Inte många timmar den här helgen inte ..
Det ska bli ändrig på det . Vi båda har gett av ett varsitt löfte , & funkar det inte nu , så är det inte värt det . Men jag vill , jag vill nå så fruktansvärt . Jag ser ingenting utan ..

Gjorde mina nationella prov i engelska idag iallafall .. Både tal & uppstats .. Jag prickade mitt VG även där :) Tjihi !!

Micke hade med sin hund Douglas till jobbet idag , han är jättesöt ! Och har blivit så stor ! :)



Nej , nu är det dags att sova , börjar jobba klockan sju imorgon , grr så tidigt ! Får se om jag ens kommer upp då :S Men vi får hoppas ! :) Haha.

God natt alla !

Kommentarer
Postat av: Minken

Jag läser din blogg :o)



(Kommenterar mer senare)

2008-06-12 @ 10:07:30
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Minken

Hade du hållt på att skriva om mode så hade inte jag varit någon trogen besökare av din blogg. Detta oavsett hur söt du än må vara och hur väl du än skriver och formulerar dig i blogginläggen.



Jag håller med dig, du är duktig på att skriva och formulera dig. Men du kan bli lite bättre :) Som arbetsskadad journalist hittar jag både ett och tre fel i dina meningar. Säg till om du vill ha mer feedback på detta. Viktigt att poängtera att jag inte vill göra dig illa, vill bara få dig att bli bättre på något du redan är bra på.



Anonyma blgogar i sig är det inget fel på. Se på SOL-bloggen till exempel. En guldkvinna som är lika anonym som min hemlige beundrare (som jag iofs inte har, men ändå).



Jag hoppas verkligen att du kommer att vara personlig och förklara dina inre tankar och åsikter. Det är ju dem jag vill läsa om. Hur detaljerad du vill vara i dina blogginlägg avgör du själv, men jag är en nyfiken filur som aldrig kan få nog av detaljer (på gott och ont). Ta till exempel SMSet du skickade... till vem? En kille, ja, jo, det förstår jag med. Men vem?



Angående SMSet så gillar jag verkligen ditt sätt att resonera. Onekligen verkar du ha varit med om mycket, trots att du bara är 17 år. Ditt mentala sinne av det jag har läst är mer uppåt 25 än 17, bara så du vet (komplimang eller pik? Det var menat som det första). Jag beundrar dig helt enkelt för den du är, även om jag aldrig har träffat dig och mest troligtvis aldrig kommer att göra det heller.



Att våga satsa när du inte har något att förlora är helt rätt. Och för framtiden kan du tänka på att du kan aldrig förlora någonting som du inte har haft. Skulle era löften gå åt h-e får du vända dig till dina vänner och söka tröst. Hoppas du bloggar om det också, för vi (eller iaf jag) är beredd att trösta dig med uppmuntrande ord och digitala kramar =)



Grattis till ännu ett fint betyg. Hoppas du får nytta av dem i framtiden.



Hälsningar,

Minken



PS.

Vill du veta vem som egentligen besöker din blogg tycker jag att du ska blogga och fråga det. Se http://anorex.blogg.se/category/om-dig.html som exempel. Eftersom jag tipsade om det vill jag vara först att besvara frågorna :D



- Ålder

29, snart 30 :(



- Var du bor

Solna.



- Plugg/arbete, och isåfall vad?

Arbetar som redaktör på en stor datortidning (se min blogg för vilken).



- Intressen/hobbys

Datorer. Teknik. Prylar. Sport. Och en massa annat som kvinnor inte gillar.



- Varför du läser min blogg

ÖÖhh... därför att.. eeh... jag är lite perverst förtjust i dig? Nähä.. för att du verkar intressant som person och jag gillar att läsa om ditt resonemang och dina vardagsupplevelser.



- Hur du hittade hit

Du kommenterade ett av mina Redaktionsblogginlägg och länkade hit.



- Kuriosa som kan vara intressant

Jag är 200 centimeter lång. Var det intressant?



DS.

2008-06-12 @ 15:17:42
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0