Klockan 05.53

Då ringde min klocka i morse. Det gör mig lite smått deprimerad att kolla så tidigt på klockan ..
Kollade iaf på mobilen på morgonen & såg att jag fått ett sms av Niklas . " Fan jag kan inte sova" . Mottaget kl 05.16 .
Han får faktiskt nästan skylla sig själv när han sov till halv tre . Jag ringde & väckte honom säkert 5 gånger under dagen , men han ville inte gå upp , så då fick han stå sitt kast ..

Nu är jag på jobbet , hann inte blogga i morse , blev lite bråttom där .. Men idag får jag iallafall mitt internet . Ska bli så skönt att få en stadig uppkoppling . Då vet jag iaf att det är datorn det är fel på om något krånglar ..

Yasmine & Sonny kommer till mig ikväll också . Ska bli en riktig mysig filmkväll , sen kommer nog de sova kvar , medans jag går upp i ottan & åker till jobbet , så kommer de ligga & snusa på min soffa , myspys :)

Någon som har nåt tips om nån bra film man kan se ikväll ? :)

Kommentarer
Postat av: Minken

Filmtips - The Lake House (Huset vid sjön). Eller har jag redan tipsat om den en gång? :)

2008-06-24 @ 21:53:41
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0