Inga bilder !

Som jag kanske har berättat förut , så har jag bytt operativsystem till Linux . Jag har nu problem med min minneskortsläsare . Den funkar helt enkelt inte . Om jag pluggar in sladden till kameran , så fattar inte det där programmet att jag vill föra över bilderna från kameran till datorn .. Vilket är ganska jobbigt . Så mina bilder lär ni inte se röken av , förrän killarna i supporten har fixat det :) Hihi ..

Bjuder på lite halvkassabilder från mobilen så länge ..

 
Från klagomål lägger jag nu till vilka som är på bilderna ;)
Första , Karin & Lundmark . Sedan Martin . Karin  som kollar ner i mobilen , Desse & Tobbe . Jimmy ( som sitter i sandlådan ) Yasmine & Sonny . På bänken sitter , från vänster , Martin , Niklas , Sonny & Nima . På  sista bilden är Pumpbolaget , som för övrigt rockar , varje år ! :)

Förstår verkligen inte varför jag inte tog mer bilder .. Får fan bättra mig på det ! :)

Nu ska jag slänga ihop nån bra matlåda till imorgon .

(Fick ledigt 29-30 juli , då bär det av till Rättvik på cruising!! )

Kommentarer
Postat av: Minken

Du glömde bildtexterna! Eller är det en tävling - "Vem-är-vem?"

2008-07-01 @ 23:50:08
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0