Datorer & pep-talk

Jaha , kvällen nu då . Lugn & skön som fasen !
Har legat i sängen & kollat på filmen "Pirates of the Silicon Valley" , helt klart sevärd film ! Speciellt för de som gillar Windows . Allt är egentligen Apple's .. Hm .. Jag tror på Linux jag , helt klart !
Med morötter & dip , låg jag helt ensam i min stora säng . Hu , så jag saknar Niklas ! Men som tur är , så är han snart hemma :)

Lite pep-talk nu den sista stunden . Jag är alltid vaken , har alltid telefonen på , IFALL någonting sånt här händer . Det vet alla de närmsta vännerna jag har . Tror de känns bra för dem . Det känns bra för mig iallafall , att alltid finnas här , om de vill prata :)

Har sagt att jag ska göra om bloggen nu .. Men det blir inte riktigt tid för det .. Efter jobbet kommer man hem & vill bara sova , sova , sova ! Och nu börjar klockan bli riktigt mycket .. Måste fasen ta & sova nu .
Jag gruvar mig också . Jag har ingen matlåda till imorgon . Det är trök . Orkar inte ställa  mig & koka potatis nu ! Nej , det blir massa smörgåsar , frukter & varma koppen imorgon tror jag , hihi :)





Förresten , är det nån som vet varför
bloggping.com inte fungerar ?
Eller är det bara task för mig ? ^^,



God natt nu alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0