Lugna dagar

Hej ! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera nu , men det händer inte så mycket . Det är dåligt väder , folk har börjat jobba , & dagarna går allmänt sakta .
Min första semesterdag idag , kan tala om att det är skönt ! Riktigt skönt ! Sov till närmare två , då jag orkade kliva upp , sen har jag bara i princip setat här & tagit det lugnt .
Ikväll ska jag nog upp till pappa & äta lite mat .. Matilda & Danne följer nog med upp dit också . Ska nog bli trevligt . Sen blir det nog nån film ikväll ..

S¨g på Alvin & gänget i natt . Grymt bra film ! Skrattade hela tiden ! De är så himla söta! Helt klart sevvärd ! Nej , hopp in i duschen nu !

Förresten ! Imorgon ska jag klippa mig ! Har ingen aning om hur , men det blir nog bara lite på topparna . Vill ju så gärna  ha kvar min längd nu när jag äntligen börjar få långt hår ! :) Hihi ..

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0