Ganska mycket prylar ..



Nu är det fullt i mitt vardagsrum ! Haha ..
Jag har precis skruvat ihop mitt vitrinskåp , så det är klart . Nu håller jag bara på & plockar in vinglasen & cocktailgalsen där inne . Och min supersnygga svarta kaffeservis :) Knäpper kort när det är klart ..

Och vet ni ?
Jag köpte en sån där spotlight-ramp att ha under köksluckorna ovanpå diskbänken .. Men självklart står det innuti , i bruksanvisningen , att sladdarna till , säljs separat . Kul ! Not .. Tur att Mia snart ska ha sin unge , så det blir en anledning till att åka till Västerås igen :) Hihi ..

Kommentarer
Postat av: Bubbe (http://bubbe.tk)

Ja just det, IKEA får man ju se till att springa till nu. Tack för påminnelsen! Shit, vad du shoppat!

Ja, sladdar/kontakter följer aldrig med på deras belysningar. Synd att du missade det. Men kolla på din närmaste ICA eller så, det brukar ju finnas kablar och kontakter i hyllan där också.



//Bubbe

2008-08-11 @ 22:00:52
URL: http://broby.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0