Ångest

Skolan börjar om fyra dagar , & jag har fett med  ångest . Har inte hunnit gjort någonting alls på mina lediga två veckor . Men är det så konstigt ? Det har ju för fan spöregnat hela tiden .. Det gör mig så matt ..

Jag ska laga mat nu , sen städa .. Innan Karin kommer hit .

Jag vill börja skriva en bok . Men om vadå ? Avspeglar jag det för mycket i mitt liv , så kan jag få skit för det . Men hittar jag på nåt värre , eller för lamt , då kan folk tro att det handlar om mig också . Så hm , jag vet inte riktigt .. På nåt vis ska jag ta upp mitt skrivande igen , & verkligen hålla mig tills boken är klar nu , inte fortsätta på min meterhöga hög av påbörjade böcker .. Grr . Fy på mig själv !

Något tips om vad man kan skriva om ? :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter lovande. =) Bor du i lägenhet nu då?

2008-08-14 @ 17:03:06
URL: http://noellekaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0