Photoshop .

Nu ska jag ge mig in på att lära mig det också . Kommer bli ett helvete . Försökte förut , men tappade hoppet så jävla tidigt då . Så krångligt , så jag höll på att få spader ! Nu håller jag på och laddar ner en film om grunderna till Photoshop , hoppas jag blir lite klokare av den ..

Åkte iallafall iväg med Alexandra , tog en glass , satte oss i solen och myste :) Träffade Fredrik och Danne en snabbis också . Åkte sedan hem till Niklas , lagade mat och kollade på en film . "The bank job" . Riktigt bra faktiskt ..

Ut och ta en ryk , innan det är filmtajm . Haha ..

Imorgon är det fredag , grillning och fest vid Hällarna . Men inte för min del , nej icke . Jag ska suga på min lön riktigt länge .. Nejdå , jag ska ju upp och jobba på lördag som vanligt ..

Tjipptjopp ! Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0