Kul kväll igår !

Jahapp , kvällen började med att jag åkte hem till Linnea . Där var det ös , massa folk , mat , öl , skön musik :) Kan det bli bättre ? Vi härjade väl där ett tag , sen tog vi en liten fin promenad till Statoil , efter det gick jag vidare hem till Martin , firade hans födelsedag lite för tidigt , men wtf ? :) Jag hade kul iaf !
Sen kom jag upp på stan på nåt vänster . Själv ? Träffade iaf Amanda , stod & pratade med henne bra länge .. Sen var vi med Saino & Marcus resten av kvällen . Skjutsade hem Bamse till Smedjebacken också . Hans historia var nästan kul , men tyckte synd om honom ändå .. :P

Nu ska jag ta & städa & tvätta lite . Det ser verkligen förjävligt ut här inne .. Är ledig imorgon , så jag antar att jag kommer vara uppe hela natten :P
 

Ha det så bra gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna några kommentarer :)

2008-04-27 @ 12:16:11
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0