Grillning & film .

Jaha , jag drog som sagt ner till småbåtshamnen & träffade Thomas , Tim & Niklas . De satt där & göttade sig i solen .. Jag hakade väl på . Vi satt & småtjålade i typ en timme , tills vi kom fram till att vi skulle grilla . De skulle stå för mat & jag för ved :) Jag åkte hem & började greja med moppen , bytte batteri , tändstift & gjorde rent luftfiltret , men nog fan startade inte moppen nyss :(
Iallafall , jag åkte ner dit med ved & tidningar till dem . Vi blev rätt många .. Det var jag , Tim , Thomas , Niklas , Sanna , Fia , Linda & Josefin . Alex kom aldrig .. Vi grillade lite korv & tjålade lite skit .
Åkte sedan hem till Niklas , kollade först på The Island , som gick på Tv1000 , sen lagade vi mat , ugnspannkaka , hehe :) Orkade inte göra något annat . Niklas fick dessutom stryk i 500 också ;D
Sedan kollade vi på The Bourne Identity , som gick på fyran .. När jag skulle åka därifrån , så startade inte moppefan , jag höll på å bryta ihop ! Men fick som tur var igång den till slut .. :) Så nu har jag typ precis kommit hem & ska snart krypa ner i min säng & sussa :)
Sov morgon i morgon , det är skönt :)

Värst vad alla grillar idag ! :) Bara för att det är så fint väder ! Det är såå härligt med vår ! :)

Glömde helt av det idag . Jag hör av mig imorgon . Förlåt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0