Betalt & klart .

Idag så var jag med Alexandra & Alexander . Vi satt & solade mest hela tiden . Fördrev tiden med att sitta & snacka massa skit & mobba varandra . Var faktiskt ganska skoj , dock jävligt långtråkigt , för jag hatar verkligen att sitta stilla & vara rastlös ! Jag pallar verkligen inte det ..
Sedan åkte jag hem till Karin & gjorde klart beställningen & betalade allt . Så nu vill jag bara att det ska komma hit , hit , HIT !  Frakten skulle ta 5-12 arbetsdagar , inte så konstigt . De ska liksom skicka det över hela Atlanten :P
Här är lite utav det jag betällde ..


En tubklänning   Ett par shorts          Ett linne        Ett halterneck       Spetslinne

En väska       Ett armband     & 40 små armband

Allt detta plus lite till för strax över 700-lappen , helt sjukt billigt ! Nu är ju dollarn nere på 5,89 , helt fantastiskt !
Frakten delar vi på , så det blir typ 150 :- var ..
Jag bara längtar & längtar :) JIPPIE !

Ååh , vad fint väder det har varit idag ! Jag blir så glad ! Det bara spritter i kroppen av vår-känslor ! :)
Det ska bli uppåt en 17 grader i helgen , helt PERFEKT ! :D Bra bra bra !

Nej , nu ska jag göra nå nytta . Ha det bra så länge gott folk !

Två veckor framåt ska bli bra ! Just so you know ! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej, tyvärr så har jag aldrig det. men jag är säker på att det kommer ramla in en beställning inom en kort framtid :)ser at du har beställt nu? :) roligt, du får gärna berätta hur det var sen, servicen och så menar jag :P hehe. Sov gott!

2008-04-21 @ 23:22:07
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0