Söndag

Söndagar är egentligen aldrig söndagar för mig, eftersom jag alltid är ledig på fredagar & måndagar. Imorgon har jag dock tagit på mig jobb, men det är inte förrän på kvällen, så det gör inte så mycket :)
Hela dagen idag har jag dammsugit hela lägenheten, dammat alla hyllor, dammat av tvn, datorn, alla jävla prydnadssaker, ja, allt! Känns så jävla skönt att ha det gjort nu när allvaret kör igång igen!
Nils, min högsta chef bara skrattar åt mig & frågar mig alltid hur jag orkar? Jag har egentligen inget bra svar på det utan det är liksom bara så det ska vara i min vardag. Tio bollar i luften jämt. Då mår jag som bäst. Känner att jag lever & kommer någon vart!

Precis vad jag ska göra nu också - fortsätta plugga & förbereda nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0