Trevlig kväll!

Hade riktigt trevligt hemma hos Ewe igår trots att det blev riktigt sent med maten. Jag, Joel & Mattias stod ute & grillade i nästan två timmar. Ingen höjdare att först få tag på kol & sedan leverera den liite för sent. Heller ingen hit att grilla griskött, tar ju för fan evigheter! Det hann till och med bli mörkt innan vi var klara!
Jag & Sally var med på baksidan, busiga hund!
Men gott var det, årets första grillning! Superlyckad! Lite soffmys innan Maja skjutsade hem mig. Hade som sagt tvättid.. Hem, hänga tvätt, slänga i ny.
Kilade över till Kåren & tog en cigg med Pontus. Han bjöd på en öl också medans tvättmaskinen var igång. Fick sedan sällskap hem, hämtade tvätten, halsade en resorb & stupade i säng.
Mys i soffan nu på morgonen. Legat & kollat på Disney Channel. Aladdin & rövarnas konung, haha! Bättre kan det inte bli på en söndag!

Ska ta mig en dusch sedan slå på en film & krypa ner under täcket. Tänker inte göra någon form utav ansträngning mer idag inte!






Kommentarer
Postat av: jonas

Även att mamma bor i bakgrunden i huset och den nedersta balkongen. Huset med vita balkongen :D där har jag vuxit upp

2011-04-13 @ 15:26:19
URL: http://jonastm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0