Task med nätet

När jag kom hem igår märkte jag att det var nåt task med internet vilket resulterade i att det aldrig blev nåt inlägg igår, inte heller idag. Nu sitter jag i skolan & tjuvar på deras internet. Har gjort test i ILA idag & det kändes bra trots att jag inte varit på någon lektion & heller inte läst något i boken. Bara lite regler & sånt som jag läste igenom i boken igår.

Tänkte åka hem nu & städa lite.. Dammsuga & torka golven. Åker som sagt till fjällen i övermorgon & kommer inte hem förrän måndag, så det finns liksom ingen tid i helgen. Pontus kikar förbi hos mig efter han slutat skolan.

Nåt tips om vad man ska äta för mat idag? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Testade och locka håret lite idag! Vad tycks? Passar jag i det? :)

2011-04-20 @ 14:14:05
URL: http://jenylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0