Riktigt arg

Hur jävla handikappad får man bli? Nog vet jag att jag är beroende av internet, men att sitta på uppkoppling med mobilen som modem tar lite halvt knäcken på mig. Det går så jävla långsamt! Herrejösses. Men det är internet iallafall. Tur det.

Har haft prov i rättskunskap idag. Gick inte helt hundra eftersom jag sov dåligt i natt & har haft en allmänt konstig dag. Maja ringde iallafall & meddelade att bilen är hel & att vi far imorgon kring sjutiden. Eftersom resan är nästan 60 mil & typ 8 timmar så gäller det att komma iväg så tidigt som möjligt.

Det kommer bli dåligt med bilder/filmer/videos fram tills nästa helg som ni säkert förstår. Och ni får fan leva med det, för det får jag också lov att göra!

Nu ska jag äta mat & lägga mig i soffan. Packandet får vänta till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0