På jobbet

Hallå där!
Ja, jag lever. Sorry att jag aldrig "hörde av mig" igår, men jag hade fullt tjå att städa, tvätta & damma hemma. Låg halva eftermiddagen & skurade badrummet, glovet, avlopp & allt. Ja, ni fattar.
Gick & la mig redan innan elva just för att jag skulle gå upp tidigt i morse, började ju jobba 7.45, så behövde gå upp strax innan sju, men tror ni att jag somnade? Slutade med att jag gick ner & tittade på tv & sov i soffan istället. Efter klockan två somnade jag äntligen. Med andra ord kommer det bli en smått dryg dag då jag först har ett femtimmarspass nu på förmiddagen, sen ledig i två timmar & sen kör vi ett till. Kommer vara helt död. Tur att jag har sovmorgon imorgon & endast jobbar ett kvällspass imorgon! Haha!

Nu är rasten slut, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0