Hej då Stockholm

Fyfan, jag vill verkligen inte lämna denna underbara stad! Men med tanke på att resorna hit inte ens kostar hälften av vad det kostar hem till Ludvika, så blir nog resorna hit fler! Helt underbart att spendera tid med syster & Karin! Haft hur kul som helst, men man måste väl tillbaka till vardagen nångång!

Är hemma kring halv nio ikväll, då är det typ bara mat, tvätta & packa ur & i igen som står på schemat. På fredag morgon åker ju jag & Maja till fjällen så allt ska typ bara tvättas & packas ner igen. Ska dock inte ha med mig åtta par skor till fjällen, haha!

Slänger in en bild på mig & syster från Kåken i fredags. Mer bilder kommer när jag kommer hem. Sitter inte på världens bästa nät på tåget just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0