Jävla skit

Var ju upp till Jysk idag , köpte skohyllan , blev jättejättejättebra i hallen ! Gud vad jag är bra ! ;)
Var även in på Rusta & köpte tavelhyllan & en universalfjärrkontroll , eftersom pappa eller Chrille tappat bort dosan till dvdn jag har här , så tänkte jag vara lite ekonomisk & köpa en sån . Men icke . Den fungerar till Thomson , det går att slå på & av , & trycka på play , men så var det inte så mycket mer . Finns inga "pil-knappar" , heller inte nån "subtitle"-knapp ! Och det ska föreställa en dvd-dosa ? Kyss mig i arslet ! Ska dit på måndag & skälla "lite" !
Nu har jag dammsugit hela lägenheten & duschat , nu sitter jag bara & väntar på Sonny & Yasmine som ska skjutsa mig till Smedjebacken , så jag får umgås lite med Emil ! :)
Slänger in lite bilder på hallen iallafall ! :)

 

Nya skohyllan & den modifierade hatthyllan :)

 

 

Nya skoskåpet & den ommålade spegeln :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0