Paltkoma till tusen

Köpte ju köttfärs häromdagen & det var då dags att ta hand om den idag, så jag gjorde enchiladas så fort jag kom hem & nu har jag paltkoma till tusen istället. Håller på & somna sittandes!
Började packa inför resan till Dalarna igår & jag märkte att jag verkligen inte kommer att få med mig allt jag skulle behöva ha med mig hem. Hur ska jag lösa detta dilemma? Köpa en större resväska? Skaffa mig en bil..? Kanske..

Förresten - idag knäckte vi 3 miljoners gränsen på jobbet, så vi fick fina tröjor & blev bjudna på fika. Stannade dock inte kvar & fikade eftersom jag slutade jobba vid ett. Det är rätt coolt att vi under detta år tagit mer än TRE MILJONER SAMTAL. Rätt fränt ;)

(Jag själv har bara tagit typ 100 på de här två dagarna jag har jobbat, men ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0