Massa hejdå idag

Var upp till mamma & åt mig proppmätt, lagade min tröja & gav henne även en försenad födelsedagspresent. Vidare till pappa, somnade en sväng på soffan, pratade sedan lite & skjutsade slutligen honom till stationen då han åkte iväg på kurs idag. Kändes som om det var han som skulle åka iväg, men det är ju egentligen jag..
Vidare till mormor & sa hejdå & hämtade mer banankartonger.
Sista stoppet var hem till Johanna, Ricard & Wilma (Emils syster med sambo & dotter) Spelade lite Skip-Bo, spelade nåt spel med Wilma, kramades, pratade & kramades igen. Wilma har ju växt så mycket! Ändå var det inte alls länge sedan jag träffade henne! Lilla skruttan bli så stor! Och grynet som växer i Johannas mage också! Gör ett försök till att bryta banden med dem också nu, men det kommer inte bli lätt.. De har ju blivit en del av min familj också ♥

Träffade på Saino på stan & pratade lite med honom också! Kul att träffa dig! Sa hejdå och så :)

Nu ska jag göra ett jävla ryck här, packa det sista & sedan sova för att vänta på morgondagen. Imorgon blir jag Sundsvalls-bo. Sjukt! Jag flyttar ifrån den här hålan! Jag mår fan inte bra i den här stan, det är sjukt. Det bara kryper i skinnet. Jag vill bara bort, bort, bort! Och det ska jag! Här är det snack & verkstad! För i mitt liv händer det fan grejer! Jag tar till vara på livet & gör det jag vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0