Fy för motordrivna fordon !

Vaknade av att den där förbannade klockan väckte mig i morse . Ville verkligen inte gå upp . Jag somnade kring tolv igår , så jag sov antagligen för länge . Fy vad trött jag var ! Tog mig iallafall till skolan , hade matte , höll på att somna . Fy ! Tråkiga jävla genomgångar , och jag som är klar med 4 veckors arbete redan nu , får sitta & vänta på det där jävla provet ..
Drog iallafall hem till Karin på lunchen , åt lite baugetter med tzatsiki . Mums ! Tjålade lite skit . Sen puttade jag moppen till skolan , så jag fick laga den . Jag & Roger höll på i säkert två timmar med att få det bra .. Det blev bättre , men absolut inte bra .. Lär få tag på en packning till cylindern , för den låter fortfarande mycket . Men jag tar mig framåt iallafall . Det är huvudsaken .
Nu sitter jag & väntar på att Alexander ska komma från jobbet , så vi & Karin kan dra upp till Elgiganten & köpa en skrivare . Karin ska promt ha en skrivare :p Hehe ..
Ikväll ? Fan , jag måste verkligen tvätta , men har verkligen ingen lust med det . Ska försöka förmå mig att titta på en film & bara ta det lugnt för en gångs skull , men det kommer väl komma grejer ivägen som vanligt ..

Det kommer aldrig bli så . Det är synd . Jag ville att det skulle bli som förut . Jag har saknat den bästa vän du var , men det är som du säger , det kommer inte bli så . Jag får bara tvinga mig själv att inse det . Tyvärr .

Some take it serious , some doesn't .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0