Våfflor & Andra Avenyn

Fastnade på nedervåningen ganska länge när jag skrev "brb", haha. Ställde mig & gjorde våfflor till hela "familjen", satte sedan igång & hjälpte Sandra med att ordna i garderober & sortera kläder. Själv ligger latmasken i sängen & kollar på Andra Avenyn. Bönade & bad om fler utbrända avsnitt i morse. Kravet: göra klart läxorna först ;) Haha.
Kevin är på jobbet, Jonas är utflugen nånstans? Och jag ligger i sängen här & bloggar. Ska snart göra klart i min egen garderob så man får nå ordning där inne. Inte lätt att ha så mycket kläder heller.. Och än har jag inte fått med mig allt upp. Gosh, vart ska jag göra av allt? - Aja, det är ett senare bekymmer.

Vi hörs ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0