Inget nytt att komma med

Här hemma händer det inte mycket. Packar upp, sätter upp tavlor, skruvar upp hyllor, ordnar, donar, möblerar. Ja, det är ungefär så mina dagar ser ut, så jag har inte så mycket nytt att säga er. Eftersom vi inte fått riktigt internet än heller så ligger jag i sängen på lilla datorn & surfar via mobilen, alltså inte så mycket surfande nu när jag har andra, bättre saker för mig :)
Kameran ligger nerpackad också, så kort blir det inte. Ni får faktiskt lugna er lite :)

Snart dags att sova iallafall. Ingenting planerat imorgon. Bara strosa runt & mysa. Mysfaktorn i mitt hem är verkligen på topp! Ni ska få se sen ;)

Puss & god natt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0