Äntligen klart!

Sådär ja, då var lägenheten färdigstädad! Det har tagit tre nästan hela dagar, men nu är vi klara! Skurakt golv, tak, väggar, kyl & frys, fönster & hujedamej, fyfan. Tack mamma för hjälpen! ♥
Nu sitter jag i soffan hemma hos pappa - har precis tryckt i mig en hel macka (nästan) från Subway, guuuud så gott! Kikar lite halvt på 2½ men & kikar lite på nätet. Ska upp tidigt imorgon iallafall & träffa Yasmine en snabbis, sen in på banken & in på Ludvika hem. Det allra sista flyttlasset går från Ludvika kring lunch imorgon, sedan har jag ingenting kvar här förutom mamma, pappa, mormor, Yasmine, Sonny, Alexander & Emil. Kommer tillbaka till Ludvika till jul, om ens det, annars dröjer det nog innan jag kommer tillbaka förhoppningsvis. Annars är folk bjuda upp till mig när jag fyller 20. Festen är helgen den 30:e oktober, så förvarna mig bara ifall ni funderar på att komma! :)

Var även på Kopparbergs marknad idag. Slösade en hel del pengar, men mesta var på riktiga fynd! Ska visa er när jag kommit hem igen! Men jag fick iallafall min årliga sockervadd. Orkade mirakulöst nog inte ens hela, haha.





Slöa lite i soffan nu innan det är dags att sova! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0