Skogen

Sitter nu ute i skogen(?) hos Emils föräldrar . Tycker det är så synd att de ska flytta härifrån , det som är så mysigt här ! :)
Men Smedjebacken blir nog bra ..

Jag själv, ska säga upp lägenheten imorgon . Så är det någon som är intresserad , håll utkik på Ludvika Hems hemsida de närmaste dagarna , för den kommer väl upp där på en gång . Och tillträde snarast .
Lär spara pengar , så jag flyttar väl antagligen med Emil & hans familj till Smedjebacken .. Eftersom jag nu ändå går i skolan där .
Så jag får lägga undan pengar , betala av körkortet . Och inte känna att jag bara har utgifter vareviga månad . Vill ju kunna unna mig någonting . Sen utlandsresan i april , lär jag ju också kunna betala på något vis ?

Emil & Sonny kilar ju iväg på studentkryssningen i april också , så vi får se . Men nästa år är det min & Yasmines tur iaf ! :D

4 dagar kvar i skolan nu , sen jullov ! Fasiken vad skönt ! Fast iofs , jag har ju haft "lov" , i typ två månader , så det blir väl ingen skillnad .. :)

Dags för mat nu ! Men först .. Dagens låt :

Jamba - Howie Heart

(Bara för att han är så himla söt !)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0