Solen skiner .

Ååh , det har varit lika bra väder idag med . När jag väl kom till skolan gjorde vi inte mycket . Vi har typ setat ute hela dagen & bara solat :) Gick hem till Niklas på lunchen & åt , var inte så god mat i skolan så ..
Leah , Annas hund har vart med oss hela dagen , så vi har bara busat med henne :)

Nu ska jag iväg & äta en glass med Alexander & Karin . Ikväll blir det nog film hemma hos Niklas . Mina dagar på WoW är slut , så jag har inte så mkt att göra .
Har dock matteprov imorgon , som jag måste kolla igenom . Ska dessutom göra engelska nationella provet på torsdag . Guuu , så drygt !

Skriver nog lite senare ikväll !

Happy feet , happy smile !

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 23:02:00
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0