Snökaos

Fy vilket väder det har varit idag , jag blir ju tokig ! Det har snöat hela dagen , & då menar jag verkligen hela dagen !
Aja , iallafall .. I morse innan jag åkte till skolan , åkte jag hem till Jens , sa grattis & lämnade en present . Haha , han är fortfarande lika söt när han sover ! :) Tog en cigg & snackade lite skit ..
Hade matte i morse , fick tillbaka provet , var inte så väldans nöjd som jag kunde vart , men det duger .. Sedan fordonstimme .. Jag & Jesper försökte laga avgassystemet på moppen , men det gick ju sönder ändå sen . Suck . Får laga allting på fredag , men faan ! Bara det slutar snöa ! Blir ju galen !

Vart med Karin idag efter skolan , gick en sväng på stan , köpte present till hennes pappa som fyller år idag . Var sedan till Meddo & solade .. Hon gick hem & jag åkte hem .. Träffade Jens & Fantomen en sväng också .. Var hem till Niklas & tjålade lite skit .. Åkte sedan hem till Minette & Fredrik , hämtade Alexandra , sen gick vi & tog oss en varsin glass :)
Åkte sedan hem , & nu sitter jag här .. Inte så rolig dag, men jag är fortfarande lycklig & på bra humör :)

Du kommer & gräver upp mitt förflutna , men bara det där bra .
Det där bra jag hade med dig . Du . Ååh .

I really want . So bad . Nothing else .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0