Kolbäck .

Japp , där har jag varit idag , eller jag & Marcus rättare sagt . Han ringde mig kring halv sex någonting & frågade om jag skulle med .. Klart , jag hade ju inget annat för mig .. Bloggen här hade jag ju fått styr på nästan , nu börjar jag fan bli nöjd :) Börjar fatta någonting också :)
Vi drog väl iväg till Smedjebacken & hämtade en biltrailer , sen bar det av mot Kolbäck . Haha , snubben där var ju sjukt ful & mysko också på nå vis . Hehe , elva motorer & sju växellådor , eller nåt sånt .. & massa annat skärp .
http://misswictoria.bilddagboken.se
Nu sitter jag hemma & tar mig en öl . Alexandra ligger & sängen med telefonen mot örat som vanligt ..
Väntar på att Marcus & Saino ska komma & plocka upp oss :) Sen bär det av ut på stan & kikar läget :)

Ska jag också göra som alla andra & lägga ut kvällens outfit ? :P Isf kommer den imorgon ;)

Nej , nu blir det hårfix :D

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0