Jag är så glad .

Jisses . Nu har jag varit & kollat på en lägenhet , den är ju så fin & så vacker ! Guud , jag förstår inte . Allting är nytt , till och med nya fönster , kaklat badrum & allt  ! Så fint , nu ska vi bara hoppas på att jag får den ! :) <3
För övrigt var jag med Karin & Alexander , vi tog oss en glass & åkte runt lite ..
Sen åkte jag hem till Niklas , vi lagade lite mat , sen försökte vi kolla på en film , Gold Fool eller vad fan den hette ? men fy , jag störde mig nå så gruvligt på en skådespelare i filmen , så jag förmådde inte att se klart på den ..
Så nu sitter jag här . Gruvar mig för provet imorgon , hoppas bara att det går bra .. Men det känns som om det kommer att göra det .. Får väl hoppas .
Till helgen är det typ party överallt ? Och som vanligt kan jag inte gå ut på fredagar .. Ibland är det fan drygt att sitta hemma varje fredag . Bu , så tråkigt det är ! Visst kan jag gå ut , men då får jag skylla mig själv dagen efter .. Men vad gör man inte för lite extra pengar ? :)

Jag är faktiskt trött nu , konstigt nog .. Ska nog sova snart , även fast klockan är bara barnet .. Kort dag imorgon . Skönt , men som vanligt , så slutar ju alla andra sent .. Menmen , imorgon är en ny dag :)

Tjing / W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0