Ingen tvätt idag heller .

Fan , nu börjar det bli överfullt i tvättkorgen . Måste fan ta mig i kragen & tvätta imorgon ! Alla som kan , påminn mig ! Blev som sagt ingenting tvättat idag heller .. Var med Karin & Alexander istället .. Var som sagt upp till Elgiganten & köpte den där skrivaren till Karin , så nu kan hon lämna in sina skolarbeten , duktiga flicka :) Hehe ..
Ingen film blev det heller .. Följde med Alexander ut till Landforsen , satt där och häckade , åkte sen hem .. Möter fan alltid snuten när jag är ute .. Börjar bli lite halvskraj :/ Illa .. Vill verkligen inte bli av med lämpen nu iaf ...

Menmen , nu är det snart läggdags iaf . Eller tja , inte än . Då blir jag väl lika trött imorgon också .
Heldag fordon imorgon . Ska försöka lösa det där med packningen på nåt vis . Ååh , blir så trött .

Ta & läsa ett par kapitel nu då . Andra gången jag är inne på hela Wallander serien .. Kan bara inte sluta läsa ! :)

Just nu vet jag inte vad jag vill . Det står still . Allting .
I'm confused .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0