Fint väder .

Som vanligt är det fint väder nu då :) Man blir så glad av det !
Satt iallafall & trixade lite med Photoshop igår , rätt roligt faktiskt nu när man börjar lära sig något . Satt uppe till tre & kollade på massa olika kapitel i filmen .. Rätt intressant !
Idag var det fredag , nu är det dock lördag , men iallafall . Åkte till skolan , hade typ tråkigt som vanligt . Jag , Sandra & Yasmine bytte däck på en BMW iaf , så lite nytta blev gjort :)
  Efter lunchen sen så ringde Marcus & ville att jag skulle följa med till Köping . Självklart hakade jag på :) Blev en snabbvända , det är ju trots att bara 11 mil dit ..
  På eftermiddagen försvann min lön ganska fort .. Har dock en del kvar & studiebidraget kommer ju nästa vecka också .. Gav pengarna till Karin för beställningen från Forever 21 , sen handlade lite annat smått & gott på stan . Införskaffade mig även ett solkort , så nu ska jag bygga grunden till sommaren . Solade 25 minuter idag & fick bra mycket färg , det är skojigt :)

  Kvällen spenderades med Alexander & Alexandra , vi pysslade med det ena & det andra . De åkte ut till barnhemmet i Smedjebacken , men jag hoppade av vid Vilmoren , för jag vill verkligen inte åka dit . Fy .
  Nu nyss träffade vi Sonja & Oleg , snackade lite strunt med dem .. De försökte förklara ryska året för mig . Jag fattade ingenting . I Ryssland har de nämligen inte Oktober, November & December , de har istället bara Januari - September , men 46 & 47 dagar i sin månad . Helt mysko ? Oleg sa att han fyllde den 45:e mars ? Då fattade jag verkligen ingenting ! Haha !

Jag har verkligen kommit på att jag känner mig som en surig gammal kärring . Jag är sur & snäser mot alla . Det är drygt .. Jag vill kunna vara lika glad som jag var förut . Då log jag jämt , hade kul åt allt . Men inte nu nej .
Nej , för allt ska krångla . Magen , skolan , relationer , allt . Fy för livet just nu . Nej , jag hoppas verkligen att jag får lägenheten , så ska nog allt ordna upp sig med tiden . Det ska bli skönt ..


Nu måste jag ta & sova . Upp & jobba imorgon . Väckarklockan ringer klockan nio . Fy , jag ryser , bara jag tänker tanken .

Nej , nu får ni sova så gott , nyktra som onyktra människor ! ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0