På jobbet

Jag är galet jävla trött. Det gör ont i hela kroppen. Somnade inte förrän klockan var kring halv fyra i natt. Det kröp i hela kroppen, jag vred & vände på mig tills jag trodde jag skulle bli galen på riktigt. Tanken av att jag skulle upp & jobba idag gjorde inte saken lättare.
Anmälde mig förresten till högskoleprovet igår! Så nu ska det pluggas till det också. Prövningar ska jag göra om tre veckor såg jag, så jag ska plugga till det med. Fan, det är mycket nu. Får se hur jag ska lägga upp det här med jobb för att orka & även hinna med. Måste ju få en bra lön för att kunna överleva, måste plugga för att få bra betyg. Ja, det snurrar mycket i min skalle nu.

Jag vet iallafall att jag ska jobba i ca 2 timmar till, sen tar jag helg, eller iallafall helg för mig. Jag är nämligen ledig imorgon & skönt som attan ska det bli! Det kan jag lova er! Två lektioner på tisdag & har inte jobb förrän på torsdag igen. Lyx!

Ringer ingenting på jobbet gör det heller, så uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0