Jag vill

There's nothing I haven't seen before



Det är så mycket jag vill få ur mig, men samtidigt inte hittar ord till. Det är så mycket jag vill ha sagt, men inte kan formulera på ett korrekt sätt. Jag vill så mycket, men vet egentligen inte hur jag tar mig dit. Jag strävar till ett mål som jag aldrig sett röken av. Är gräset verkligen grönare på andra sidan? Kommer verkligen solen fram efter att det har regnat? Väljer man alltid rätt väg när man står inför ett vägskäl? Hur kan jag fortfarande fungera, när min ork försvann för länge sedan? Vart kom den ifrån, all denna motivation? Denna gränslösa vilja att komma någonstans, någon helt annan stans. Att varje dag kämpa, fast jag inte vill. Jag vet att jag måste, för att jag kommer vinna på det på lång sikt. Det är inte alltid lätt. Mitt liv är inte lätt. Prova att gå ett par mil i mina skor ska ni få se. Skratta kan ni få göra, för det gör jag med.

Ingenting är nytt under solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0