I träsket

Jag är nere i pluggträsket den här helgen. Gör ingenting annat än pluggar känns det som. Nu sitter jag & tragglar med den här jävla webbdesignen, inte det att det är svårt, helt tvärt om, det är såpass lätt att det är frustrerande att allt tar sån tid att göra & läsa.
Jag hade hellre velat mysa ner mig i soffan med tända ljus & ett par bra kärleksfilmer, men tyvärr har MAJA snott alla mina bästa grina-snora-snyfta- & tycka-synd-om-filmer. Nån som har nå bra tips om fler bra filmer? Riktigt gripande? Riktigt bra? Sånna där som man får riktigt jävla ont i hjärtat av?
Jag är nämligen ledig både imorgon & på måndag & tänkte ha lite egentid & rå om mig själv lite. Kan verkligen behövas nu när jag knappt hunnit med att andas ens.  Tanken att det kommer lugna ner sig om typ två-tre månader är inte nåt att hurra för riktigt, men det säger bara poff så är jag där!

Om 1,5 månad fyller jag år. (Vill egentligen inte bli en dag äldre!)
En vecka efter det är det dags för högskoleprovet. (Jag skiter på mig av nervositet!)
Nånstans här emellan kommer mamma & Peter hit. (Längtar att få visa upp min nya lya!)
Om exakt två månader är det höstlov. (Längtar redan efter en hel veckas ledighet!)
En månad efter det så är det jul & nyår. (Galet fort det här kommer gå! Håll i er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0