Hur?

Hur kan jag vara så trött? Jag förstår inte! Jag somnade före nio igår, klev upp efter tio i morse, sovit nästan fjorton timmar & var fortfarande trött så jag gick & la mig efter en timme igen. Helt galet! Verkar som om jag har nå virus i kroppen som är på väg att bryta ut.
Ledig idag som sagt vilket behövdes. Har pluggat lite, läst några kapitel om både webbdesign & samhällskunskap. Pontus kom förbi & vi tog en vända på stan. Nu på eftermiddagen såg jag filmen "Hur många lingon finns det i världen". Hur bra som helst! Verkligen!



Då var det åter igen dags att laga mat. Fy sjutton! Ska fan anställa nån som kock! Nån frivillig? :)
Kanske kilar bort till Kåren ikväll, men bara kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0