God morgon!

Yaaaaawn, vad trött jag är! Men det är min lediga dag, jag glider runt i pyjamas & är allmänt sloig. Det får man faktiskt vara ibland! Tänkte snart börja koka potatis & göra mig en rejäl lunch. Sen ska jag bara nöta Skilda Världar-avnitt. Blir helt galen av tanken på att nästa säsong inte kommer förrän i November. Varför måste TV4 vara så himla sega & släppa varje säsong med tre-fyra månaders mellan rum? Galet!


Tänkte även försöka ta & färga håret ikväll. Saknar mitt långa hår galet mycket! Kan inte förstå hur jag kunde klippa av det? Men det var ju så slitet, så jag hade inget annat val. Tur är väl det att det växer ut igen, även om det tar sån jävla tid!




Långt hår ♥
Bilden är tagen för snart två år sedan av Johan Sörensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0