Vilken varm dag!

Ja, eftersom blogg.se haft problem under helgen som ni alla vet, så har jag helt enkelt struntat i att blogga & pluggat/jobbat i helgen.
Igår iallafall - lagade kassler & broccoligratäng när jag kom hem efter jobbet. Enkelt, smidigt & förbannat jävla gott, serverades med penne. Receptet finns här.



Annars då? Jag har pluggat, jobbat & tvättat hela jävla helgen. Men ibland behövs det sånna helger med. Fick klart en rättskunskapsuppgift & även två religionsuppgifter som jag lämnade in idag. Så jävla skönt! Nästa vecka ska vi "bara" diskutera om lite etiska dilemman på lektionen & efter det är det typ slut.. Eller tja, betygssamtal, extra uppgifter & sånt tjaffs.



Min helg med en enda bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0