Tuffa dagar

Känner att det börjar ta ut sin rätt. Skola & jobb, heldagar. Det är fan tufft, men nu har jag iallafall gjort halvlek, två dagar kvar nu bara.
Precis lagat mig ett storkok Penne Rigate, så det finns mat i frysen när jag inte hinner laga. Nu ska jag göra fyra uppgifter i ILA & sedan sova. Siktar på att vara i säng kring ett, annars kan det bli rätt svårt att komma upp vid åtta imorgon bitti. Tur att det snart blir lite struktur på livet. Nils (min chef) var förbi oss idag på jobbet & meddelade att vi snart skulle få våra scheman för sommaren, så då kan man planera lite mer.

Nej, tillbaka till plugget. Det är typ det enda ni kommer få höra av mig fram till sommaren, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0