Trevlig kväll igår!

Planerna att sitta hemma & plugga blev istället en utekväll med Rick & Johan. Trots att det spöregnade igår så hade vi en supermysig kväll! Vi mötte upp Rick på Svenssons & gick vidare till Invito, satte oss på uteserveringen & drack drinkar under infravärmen. Hur mysigt som helst! Stannade till på Irish på hemvägen & tog en sista drink. Somnade inte förrän kvart över tre någongång så jag är lite småtrött nu. Ville inte alls gå upp när klockan ringde. Men på jobbet är jag, kom i tid också! Heja mig! Tre timmar kvar, sen hem. Lotta följer med mig hem en stund & sen vankas det tvättid för mig. Eurovision Song Contest är det ikväll också, även "Kvällen är din" samma tid. Får zappa emellan. Illa.

Bjuder på lite bilder från igår:









Och självklart en Cosmopolitan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0