Sköna dagar!

Det är så jävla underbart att vakna av att fåglarna kvittrar & solen skiner! Kastade mig ut i solen så fort jag vaknade för att lapa den sol som tittar fram! Lite färg ska jag fan få den här sommaren! Det har jag bestämt!

Iallafall - igår så var jag hem till mamma, hennes kollega skulle komma förbi & klippa henne, så jag passade på jag med. Mitt hår har blivit så fruktansvärt slitet efter ha gått från mörkröd till blond, så ni kan förstå att hon tog av en hel del? Känns helt naket nu måste jag säga, haha, men skönt är det!

Och mer då? Jo, skattepengarna kommer redan nästa vecka! Hur awesome är inte det? Planerna snurrar lite åt att åka ner till syrran redan på söndag & stanna ett par dagar innan hon åker till Cypern, men jag har inte bestämt mig riktigt, så det återstår att se.

Nu ska jag ut i solen igen & steka lite. Fan om jag inte får nå färg idag!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0