Sista plugghelgen

Ser det faktiskt lite med en tår i ögat, det här är min sista plugghelg på... Typ tre månader..? Jag ska ju läsa en kurs under sommaren, så det är möjligt att det blir lite plugg ändå, men inte alls i lika stor utsträckning som det har varit nu. Sitter fortfarande med min sista uppsats. Har skrivit två meningar sen jag bloggade sist. Annars har jag bara kladdat på mitt utkast & letat fakta & information. Även tagit en powernap. Fan, det går trögt det här.
Ska springa till Hemköp nu iallafall & handla de sista ingredienserna jag behöver för middagen, börja laga, äta & hoppas på att jag återfår lite krafter & motivation till att öka på flödet på skrivandet. Det ska liksom vara klart imorgon, så jag har inte så mycket val liksom :)

Hörs "imorgon"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0