Plugg-dags!

Är hemma från jobbet, har fått i mig lite mat & mjukat upp hjärnan med lite "Vem vet mest?" på SVT. Nu sitter jag & ska försöka göra klart arbetet så att jag i lugn & ro kan kolla på hockey-matchen ikväll utan att känna press. Detta arbete, plus en till uträkning kvar i rättskunskap, sen är jag klar med de ämnena. Ska bara göra sista proven i PH & ILA så är jag klar för terminen sen! Wiho!
Åker till Ludvika sedan till marknaden för att umgås lite med familj & vänner. Ta lite semester innan allt drar igång igen! Passa på att hojta till redan nu om ni vill ses, så jag hinner planera in allt ;)

Hörs ikväll när jag är klar, då ska jag ge er ett glädjetjut!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0