Packar för fullt

Jag tänkte för en gångs skull vara ute i tid.. Ja, just det. Med att packa. Jag är verkligen sämst på att packa. Hur lite jag än försöker få med mig, så lär jag fortfarande sätta mig på väskan för att få igen den när det är dags att åka.
Klänningar, linnen, trosor, strumpor, bikini, jeans, leggings, t-shirts, tjocktröjor, två jackor, en kavaj, smycken, neccesären (proppfull) & skor... Ja, just.. Skorna är problemet. Jag fick nån dille igår att jag skulle räkna mina skor. Eller tja, de jag använder mest. De på skohyllan, i skoskåpet & i garderoberna i hallen & kom fram till att jag har 42 par skor där. FYRTIOTVÅ PAR SKOR! (Mamma! Läs: Jag har inga skor...) Vill inte ens veta hur många jag har totalt. Hehe, typiskt mig ;) Men nu var den stora frågan, vilka ska jag ha med mig? :)
Ett par stövlar, ett par högre, två high heels, ett par skönare klackar, ett par flip-flops, ett par lägre.. Men vafan.. Fem-sex par skor känns fortfarande lite för mycket. Hur ska jag få plats?

Ber till gudarna att Mathias & Jens får för sig att komma hit & grilla på onsdag istället! De hade nämligen planer på att komma upp redan ikväll. För i sånna fall kan jag & min packning lifta med dem ner till Ludvika igen. Problemet är bara att jag sedan ska åka vidare till Stockholm & sedan hem till Sundsvall igen. Men jag som är så stark kan ta min packning med mina muskler & slita de på & av tåget. Jävlaranamma! Sen får taxiförarna bära resten, de brukar vara så snälla så :)



Hur ska mina älskade skor få plats?

Kommentarer
Postat av: Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Jag är inte för att "spamma" men jag måste snabbt bli av med mina inbjudningar till Bloggsvar eftersom de snart försvinner. Därför lottar jag nu ut 3 inbjudningar på min blogg! Om du vill vara med i utlottningen, klicka här; http://softecho.blogg.se/2011/may/utlottning-inbjudan-till-bloggsvar.html



Nathalie Agnekil



Jag är också helt VÄRDELÖS på att packa. Och jag har också problem med hur i helvete alla skor jag vill ha med mig ska få plats! Hur ska jag göra när jag ska åka iväg ett halvår med minimalt med packning! Kan ju inte ha skor med mig!

2011-05-24 @ 16:57:27
URL: http://softecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0