Oh, I'm so happy

Sista lektionen i ämnet rättskunskap & jag kan säga att det är en av de bästa kurserna jag läst på länge! Lars är verkligen en helt underbar lärare, kan dra skämt & ser inte så allvarligt på saker & ting. Kan för diskussionerna långt utanför ämnet, men ändå håller sig till de kapitlen vi läst. Underbart! Ännu mer underbart är att jag fick VG i kursen! Är sjukt jävla nöjd! Med tanke på hur stressigt det har varit den här terminen & hur jag egentligen har lagt den här kursen lite åt sidan, så är jag sjukt nöjd. Riktigt jävla nöjd. Tyck vad ni vill, men det är stort för mig med tanke på min prestation!

Ska ha betygssamtal med min lärare i religion nu klockan tre, så får vi se hur det ligger till i den kursen. Hoppas naturligtvis på mer än ett G där, men som det har verkat så har jag legat på ett VG där med. Najs. Bara jag får MVG i alla datakurser så är jag nöjd. Det är ju trots allt det jag ska jobba med, det som är betydelsefullt så att säga.

Jag fick även sån otrolig lust att baka! Vet att jag har både nougat & blockchoklad hemma, så nått smarrigt ska jag nog dra ihop! Kakor med hallonsaft i detta underbara väder, låter inte det härligt så säg? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Lagom tills på lördagens dejt! Det gillas:D

2011-05-19 @ 14:45:38
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0